2010年7月27日 星期二

生日快樂 (HAPPY BIRTHDAY to AI LING)


生日快樂 (HAPPY BIRTHDAY to AI LING)
昨天真的要祝福愛玲【生日快樂】咯
來到大學後我認識的第一批的朋友,他們是在做我的課程任務的夥伴
還記得第一次和他們的相遇
都是我第一次的厚臉皮,有了這一班夥伴

他們之中就只有我是西馬來西亞半島人
而他們都是當地的人
很自然的因緣的具足我們在一起了
很慶幸和他們在一起

也許
我真的只能在這一年和他們一起(因為就只有我和他們不同系的)
我們一起上課,一起用餐,一起談天,一起找教授,一起慶祝生日等
但是和他們在一起很有大學生活的感覺
很嚮往,都是我們的期待
我都很珍惜,很感恩(珮豬,盈芬,桀誠和愛玲)

這一天是我們其中的夥伴生日
她與我們第一次過完她那特別的日子
她以為我們都忘了她的生日,而在晚上我們就給她個特別的驚喜
她也感到受寵諾驚

Wish u [HAPPY BIRTHDAY] lo, Ai Ling!!
Hope u wont disapointed dat 2gather wif us.Yesterday whole day realy is our planing lo,dat wanna giv u a suprrise dat 1st time celebrate birthday wif us in UNIMAS。
Hope dis time is ur unforgetful memories in ur life lo…..
Although it realy a simple celebration wif us but I realy feel dat is warm.
And oso wanna thx ah chu n ah tiang travel 2 HEP thr 2 buy d cake lo……
Anyway wish al of us wil appreciate dis chance 2 2gather n cn get a flying colour 4 our graduation!
(sorry dat my camera unfortunately cnt function ad so jz use my hp 2 take photo lo….)

後學安翔筆
2010年7月28日 00:25

沒有留言:

張貼留言